الثلاثاء، 14 فبراير 2012


ف الوقت الرآهن ..!
أنا خلاص تعبت جداً ..
مفيش شئ جديد ..
ولو فِ مجَرد أحزان
وصدمات وطعنات ..!
عادي جداً بالنسبهــــ لي
انعدمت الثقهـــ بمعنى الكلمة
فعلاً أنا مش عارفة أنا اتغيرت
ولا العالم ولا ايهـــ بالضبط ..؟
مش عارفهـــ أي شئ
ولا مدركهــــ تماماً
22 يوم مروا ..!
النهاردهــ الثلاثاء
ع ما أعتقد لأنه ثلاثاء
من إثنين مش بتفرق كثير
***
أيام وبتعدي ..!
أحزان وبتفوت ..!
ذكريات بتعود ..!
حزن مالي الوجوهــ ..!
***


هناك تعليقان (2):

  1. هيا الناس بتتغير ويمكن تلاقي ناس كتير زيك كدا وممكن كمان اللي بتشتكي منهم كدا بردوا بس المشكلة في التواصل مش اكتر
    وربنا يفرج عنك ويجعل ايامك ان شاء الله كلها سعادة

    ردحذف
  2. سلمت سيدي لكـــ مني كل الشكر والتقدير ..
    أشرقت أضوائك هنا شاكرهــ أنا وجودكــ ..

    ردحذف

لاْ تَــمُّرّ بِصّــــمّتْ ..
عَبــّرّ عَــنّ رَأْيـــِكْ ..
انّتَقِــدْنّـِيّ قَبّلّ ..
أَنّ تَـــشّكَرّنــــِيّ ..
لَكُمّ مِنّيّ أَرَّقْ التَحِـــيَاتْ ..
وَأَطْــــيّبْ الَأمَّــــانِــــيّ ..

Ŋǿŕhαń Ĩḋяiṣ
(。◕‿◕。)